Tragisch achter de tralies - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van brambrambram - WaarBenJij.nu Tragisch achter de tralies - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van brambrambram - WaarBenJij.nu

Tragisch achter de tralies

Door: Webmaster

19 Februari 2008 | Nieuw Zeeland, Christchurch

HELAAS HEB IK MIJN REISVERHAAL MOETEN VERWIJDEREN VANWEGE HET SCHANDALIGE FEIT
DAT ER ONVRIENDELIJKE REACTIES OP MIJN SITE KWAMEN TE STAAN,
IK ZAL EEN NIEUWE WWW.WAARBENJIJ.NU AANMAKEN EN DIE PRIVE HOUDEN

IK HOU FAMILIE OP DE HOOGTE..

BRAM

• 19 Februari 2008 - 07:05

Rachel:

hey bram!! nou nu is het met recht een groot avontuur te noemen en iets wat je noooooit meer zal vergeten!!!gelukkig valt het uiteindelijk allemaal mee,,,maar wat heb je het daar verder fantastisch gehad zeg! wauwie!ongerepte natuur en dingen zien die wij alleen kennen van discovery,,,,,,,,,k ben jaloers!!! groetjes en een knuf van ons alle 4!

• 19 Februari 2008 - 08:08

Anja:

ja Bram het was voor ons allemaal echt schrikken. Gelukkig alles met een sisser afgelopen . Maar ge bruik de volgende keer je verstand van australie is niet naast de deur om even naar toe te vliegen.Blij dat alles weer goed is , geniet verder van jullie avontuur en tot horens. Wij kunnen weer goed slapen.

• 19 Februari 2008 - 09:24

Hennie:

Ha Bram, wat een ongelooflijk mooie foto's. Fijn dat je toch gegaan bent hè!
    Ik kan het me helemaal voorstellen daar bij de politie, ach, we maken het een beetje erger en proberen van een negatief voorval er nog iets positiefs voor onszelf uit te halen. Ik zie jullie daar al zitten tussen al het echte gespuis, heftig.........achteraf ook een goede ervaring!!! Blij dat je weer vrij bent.
    Gezellig om met Nino te reizen. Groetjes en veel liefs ook aan Nino van mij.

• 19 Februari 2008 - 10:32

Oome Henk:

hee bram en de andere gangsters.nu je er toch vast zat,heb je in de cel nog connecties opgedaan voor cocainelijntje op te zetten.hahahahhah. niet meer van die rare streken he.geld nodig, dan je beter ff bellen

• 19 Februari 2008 - 13:18

Broer Nicolaas:

hahah JEZUS mina bram!

het staat vandaag zelfs in de volkskrant!
    haha niet normaal idd dat de media er zo diep op ingaat... maja waarom overdreven jullie dan ook die hele overval en geweer erbij!.. haha, naja voor de herrinering is het uiteindelijk miss nog de moeite geweest.. kom je australie wel binnen met een strafblad?
    groeteen

• 19 Februari 2008 - 13:21

Broer Nicolaas:

hahah JEZUS mina bram!

het staat vandaag zelfs in de volkskrant!
    groeteen

• 19 Februari 2008 - 13:28

Broedr:

jezus christis,.. check die geenstijl.nl pagina is bram... je bent steeds meer een nationale vijand te worden..
    even aan al die mensen die hier reageren die bram nieteens kennen:

jullie vervelen je zeker of zo... haha niet normaal dat mensen zich ook maar intereseren in iets wat niet hun zaak is...

haha die foto van jullie ook echt op die site... genoeg gestraft zijn jullie wel zeg..

• 19 Februari 2008 - 13:40

Fjodor:

ha die bram!
    fucking absurd dit niet normaal!
    maargoed, je bent er zo te horen nog zonder al te veel kleerscheuren vanaf gekomen!
    geniet nog van je vakantie he maat! dan zien we je vanzelf weer in dona!

laterr

• 19 Februari 2008 - 16:06

Sanne:

Mensen, waar bemoeien jullie je allemaal mee! Tip: zoek een leven!!!

• 19 Februari 2008 - 16:16

Miranda En Bas :

tjonge jongen bram en andere avonturiers,
    toen wij het hoorde schrokken we wel natuurlijk jullie waren echt wereldnieuws
    gelukkig is alles zo afgelopen en we geloven je dat jij en de rest wel een les er uitgeleerd hebben . maak gewoon een leuke tijd daar down under en kom gezond en wel weer terug. doe geen domme dingen waar je spijt van krijgt......
    we houden je site in de gaten de groetje aan iedereen en ook voor jou.

• 19 Februari 2008 - 16:18

Nicole:

Hallo

ongeloofelijk dat mensen zo`n reactie kunnen geven op mensen die ze niet kennen.
    Het is stom wat jullie gedaan hebben maar ik weet zeker dat jullie er van geleerd hebben. Het is natuurlijk neit niks om een dag in de gevangennis te zitten en dan ook nog bij de grootste criminelen van NZ.
    Nou jongens zet je reis voort en doe volgende keer even nadenken voor je iets zegt!!! maar daar ben ik echt niet bang voor!!!
    En trek je vooral niks aan van de opmerkingen die mensen die jullie niet kennen maken.

Succes verder!!

Groetjes Nicole

• 19 Februari 2008 - 16:19

Miranda En Bas:

de reactie's van al die niet bekende beterweters bemoei je er niet mee...
    ga verder met je leven !!!!! sukkels

• 19 Februari 2008 - 17:09

Maarten:

Haha bram zie ik je in een keer op geenstijl... slimme actie weer;) kom maar snel weer pizza's bakken!

• 19 Februari 2008 - 18:04

Yanou:

Hey Bram!

Jeetje, wat heb je nou toch gedaan? Ik hoop dat dit een wijze les is geweest voor jullie, maar dat denk ik wel! Iedereen maakt fouten en van je fouten leer je!
    Beetje jammer dat sommige mensen geen eigen leven hebben en allerlei reacties op je site gaan zetten terwijl ze je niet kennen!!! Maar daar sta je vast boven.
    Hou je alsjeblieft rustig en doe voorzichtig! Want we zijn allemaal wel geschrokken hoor, doe geen rare dingen meer!

Heel veel xxxxx ook voor Nino

• 19 Februari 2008 - 18:15

Rob K:

Stoere jongens hier :)

Bram ik hoor het allemaal wel als je weer terug bent. Hou je taai

• 19 Februari 2008 - 18:52

Dennis En Huib:

Hee gasten,

Jullie hebben het weer zwaar begaaid zo te horen. Grappig dat we jullie reis tegenwoordig al live op tv kunnen volgen. Nog veel plezier en we spreken elkaar!

groeten

• 19 Februari 2008 - 19:52

Rachel:

nou nou t is hier ineens heeeeel erg druk geworden,,,,,,,helaas vooral een hoop mensen die gewoonweg niet weten waar ze het over hebben,,,dit is nu groot nieuws en er wordt een hoop ophef en poeha om gemaakt,,,,tuurlijk zijn jullie de fout in gegaan,,,maar een hoop mensen die hier hun gal spugen zijn gegarandeerd ook niet heilig!!! voor iedereen een oordeel klaar heeft;kijk eens naar wat je zelf doet??? en een oordeel geven over opvoeding en familie?? dan heb ik ook een oordeel over degene die dit durven te beweren;die mensen zijn een typisch voorbeeld van het grootste probleem in nederland; VEROORDELEN ZONDER FEITEN TE KENNEN!!!

ENNEH,,BRAM,,WIJ WETEN HOE JE ECHT BENT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• 19 Februari 2008 - 21:19

I:

laat deze jongens nou toch eens met rust! jullie weten het echte verhaal niet eens en nemen alles klakkeloos over van de media!

• 19 Februari 2008 - 21:24

Moeder Van I:

Bram, kop op jongen!!!!
    Geniet nog van al het moois daar en nog veel lol daar samen.

• 19 Februari 2008 - 21:33

Moeder Van I:

Bram, kop op jongen!!!!
    Geniet nog van al het moois daar en nog veel lol daar samen.

• 19 Februari 2008 - 22:07

Flo:

Kerel, leer ervan, nog een goede tijd toegwenst daar!

• 19 Februari 2008 - 22:44

BRAM:

EEN DING,

PRAAT NIET OVER DINGEN WAAR JE NIKS VAN WEET GODVERDOMME KLOOTZAKKEN!

WAAROM DEZE SITUATIE ERGER MAKEN DAN DAT HET AL IS!?!?!

BEDANKT VOOR DE MENSEN DIE MIJ BEGRIJPEN

GROETEN BRAM.

• 20 Februari 2008 - 00:08

Lars:

Yo man heb schijt aan al die nerdjes hierzo.. laat ze maar praten man! Hoop dat het chille belevenis was iig, laturz

• 20 Februari 2008 - 00:36

Gomez:

Yo bram,
    Wat een eikels hier, snappen er helemaal niks van.
    komt allemaal goed, ookal zal je die reacties van die eikels wel blijven lezen. Dat zijn een stel ontevreden, ongelukkige losers.
    ik ken je niet, maar toch groeten

• 20 Februari 2008 - 00:40

Mego:

Hee, Bram,
    wat een overdreven gedoe. Vooral die zielige reacties hier !
    Gaat ie verder goed met je ?
    Vast wel. RELAX en don't worry.
    Cheers mate !

• 20 Februari 2008 - 06:43

Ide:

Doe even normaal en laat bram gewoon met rust, oordeel pas als je weet hoe het echt zit!

• 20 Februari 2008 - 09:29

Ide En Kris:

Hee lieve Bram,
    We vinden het echt heel erg voor je wat hier gebeurd. Trek je het niet te erg aan. Wij kennen jou wel beter en al je vrienden en familie staan altijd achter je. Laat al die onbekende losers maar praten!

Probeer het snel achter je te laten en geniet nog van je vakantie daar!

Kusjes

• 20 Februari 2008 - 13:01

Sweety Djoentje:

Heey brammieboy,
    jaki vertelde me vandaag dat ik op je site moest kijken. Wat een grappig verhaal en een wijze les tegelijkertijd.
    Vermaak je je nog een beetje of is de pret er nu helemaal van af?
    Laat wat weten!! Dikke kuss ;)(K)
    Take care

• 20 Februari 2008 - 16:20

Sylwia:

hee Bram,

toen ik t hoorde schrok ik wel even, maarja die reacties zijn nogal overdreven van sommige mensen die jou nogeneens kennen:S
    agja daar moet je je gewoon echt helemaal niks van aantrekken. en zo te zien weten de mensen die jou kennen wel beter. naja ik hoop gauw weer wat van je te horen. en veel succes he!!

laat dit niet je reis verpesten!!!

kusjes.

• 21 Februari 2008 - 07:47

An:

Moeten we medelijden hebben met jou? Ga nou toch gauw fietsen jongen. Ze hadden je in de gevangenis moeten laten zitten! Pleur op!

• 21 Februari 2008 - 07:50

Ben:

Ach gut, allemaal vervelende reacties van mensen die je niet kennen. Niemand weet hoe erg jullie het hebben gehad. Doewie! En jullie hebben geen idee wat je anderen aangedaan hebt, en doen dit met zo'n LULverhaal af. Blij dat jullie opgerot zijn. Ik hoop dat je de tijd in de gevangenis je lang zal heugen en dat je er nog lang last van je strafblad zult houden. Had je maar beter na moeten denken, of had je maar een betere opvoeding gehad! Oplichters!

• 21 Februari 2008 - 09:38

Bertus:

Heaumeaux

• 21 Februari 2008 - 11:41

Moh:

Laat die internet NERDS maar lullen!

• 21 Februari 2008 - 20:38

B:

Ja Bram, wij weten hoe je echt bent...

een oplichter!

• 21 Februari 2008 - 21:12

Rrr:

eeeeeeuuujjj
    ouwe wij snappe er niks van maarr je moet maar trug kome gaan we dikke freestyles blaze snapte scratchen en sjizz
    bombaclap
    groetjes zjasp-air amen ra en de enige echte abba later

• 22 Februari 2008 - 06:56

For Amen Ra:

no worry

ben nog steeds 24/7 bezig met die sjizz
    bel jou a.s.a.p en blijf die shit flowen gasten...

be back

RRRamen

• 23 Februari 2008 - 15:46

De Rechter:

Zo Bram je heb er een heel werk aan he, om al die vervelende reacties te verwijderen. Konden we crimineeltjes als jou ook maar verwijderen uit Nederland.

• 03 April 2008 - 12:14

SamdeMan:

ha die Bram.
    wat ontiegelijk kut voor jullie... serieus. ik leef met jullie mee en zo zien we maar weer dat media (in dit geval bijna wereldweid) alles verdraait en uitmelkt. Bram ik ga storten :)

het ga je goed jongen!!
    en de rest ook.

m.v.g.
    S. de Man!

• 23 Januari 2009 - 13:49

Thei:

je zou je moeten schamen dat je Nederland zo'n slechte naam heb gegeven in het buitenland. Maar schaamte kenje waarschijnlijk niet.