nieuw telefoonnummer - Reisverslag uit Sydney, Australië van brambrambram - WaarBenJij.nu nieuw telefoonnummer - Reisverslag uit Sydney, Australië van brambrambram - WaarBenJij.nu

nieuw telefoonnummer

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

27 December 2007 | Australië, Sydney

in het vorige bericht heb ik een foutje gemaakt in bij het melden van me nieuwe nummer.. het nummer is:

+61(0)406171467

DOEIII!!!!

  • 27 December 2007 - 20:14

    Mama:

    okee bedankt bram,ik zal eens uitzoeken wat het kost om te bellen,maar voor jou is het denk ik goedkoper.veel liefs van hier.

  • 28 December 2007 - 23:17

    Ronny:

    hoi, dank je voor t nummer, ik had al een paar keer gebeld, maar dat was dus t verkeerde nr.
    alles goed ?
    Ron

  • 29 December 2007 - 14:13

    Stef Papa Lau:

    lieve bram,
    wat wonderlijk om hier vanuit swaziland jou avonturen in australie te lezen en ookal te zien!!
    je ziet er goed uit op de foto's en je schrijft alsof je het wel allemaal gaat redden daar ;)
    hou je kooplust onder de duim en de groeten aan nino!
    heel veel liefs en knuffels van ons alle drie, ook lekker in de zon van afrika!!!
    we bellen snel een keer
    we missen je
    xxxxxxx

  • 31 December 2007 - 22:10

    Earline:

    Hi Brammieboi!!

    Pff k mis je nu al op Do.Middag =(
    anyways, alvast n gelukkig nieuwjaar en het allerbeste daarzo!!
    Hou je rustig..
    we spreken elkaar next year ;)

    Dikke kus early

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 April 2009

de shit

08 Maart 2009

mama rum

13 Februari 2009

chavez SI

09 Juni 2008

het prachtige oosten

31 Mei 2008

Land of smiles

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 67
Totaal aantal bezoekers 24384

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: