onrealistisch - Reisverslag uit Sydney, Australië van brambrambram - WaarBenJij.nu onrealistisch - Reisverslag uit Sydney, Australië van brambrambram - WaarBenJij.nu

onrealistisch

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

26 December 2007 | Australië, Sydney

( spelfouten voorbehouden ;) )

hallo lieve mensen!

hier het eerste bericht uit het verre australie!
zondag de 23e vertrok ik samen met bart richting de zon, met een brok in mijn keel ging ik weg, mama, mijn tante anja en broertje zwaaide me uit, en ik dacht, Oh mijn god waar de fock ga ik in hemelsnaam aan beginnen, na een vlucht van ruim 12 uur lande we in HonkKong..
we kwamen daar om kwart over 8 s`ochtends aan op het vliegveld dat kilometers buiten de stad lag, we waren opzich best wel moe, maar de adrinaline hielt ons overeind, er heerste al meteen paniek, want we konde niet pinnen! OH SHIT, we moesten 30 uur wachten op de volgende vlucht, en hadden honger, EN we hadden een hotelletje geboekt in het centrum van honkong.. gelukig ging het na een paar keer proberen bij een andere automaat wel, en pakte we de bus naar het centrum. natuurlijk stapte we veelste vroeg uit en struinde we zwaar beladen door de drukke straten van honkong op zoek naar het kleine bordje met de naam van ons hotel erop, met pijn in de schouders van de tas vonden we het uiteindelijk en werden we naar een ander gebouw gestuurd met 3 sleutels, we moesten het maar uitzoeken, een sleutel voor de voordeur, 1 sleutel voor nog een deur en de laatste voor de kamer...de kamer bleek een miniscul benauwd hokje ergens op de 8e verdieping te zijn waar net 2 bedden in stonden.. gelukkig geen kakkerlakken gezien:)...
toen raakte ik weer in paniek, want ik kon mijn Camera niet vinden, ik dacht NEEEEE is hij nu al gestolen, het zal toch niet, dus ik alle bagage overhoop gegooit, zattie gewoon in mijn onderwegtasje... het was eerste kerstdag en we hadden een hele dag en avond voor ons dus we trokken de straten in, we hadden geen idee van waar we waren, maar met mijn reiskennis:P en gevoel voor richting;) wisten we binnen no-time de stad uit ons hoofd.. geweldige sky-line! en alles was met kerst versierd, alleen het is natuurlijk typish CHina, alleeeen maar kwebbelende chinezen om ons heen en heel weinig toeristen.. opzich wel leuk natuurlijk.. de hele dag beetje rondgelopen en nog met een bootje op het water geweest.. naar een eiland in honkong.. wat mooi was, maar savonds was het pas echt spectaculair, de stad was Schitterend verlicht! en er was OVERAL feest op straat.. het was geweldig, maar wel stonk het naar de typische indiase straten geur.. savonds was het overal te druk om te eten, dus hebben we maar Kentuky Fried chicken gegeten op ons mini-kamertje die heel de nacht naar rook en kip stonk..
we gingen vroeg slapen en snachts pakte we een taxi naar het vliegveld waar we 3 uur te vroeg waren.. wat gelukkig goed uitkwam, want er waren wat problemen met het visum van bart, wat gelukig opgelost werd..
na de tweede vlucht van 8 uur lande we in Sydney, met een shutle bus werden we bijna precies voor het hostel gedropt waar we op een 6persoons kamer terecht kwamen die eigenlijk gewoon perfect is ( toch een goede keuze lau:) ) helaas hebben we die maar t/m de 28e en moeten we snel opzoek naar iets nieuws.. savonds was de stad uitgestorven, maar vanochtend na een goede nachtrust werd ik wakker door de zon, HEERLIJK gewoon in korte broek de straat op, 28 graden.. en de zon! perfecto, we zitten midden in het centrum en omdat het 2e kerstdag is, is alles extra mooi versierd! overal was het SALES SALES SALES! dus ik kreeg natuurlijk de Koopkriebels, gelukig heb ik me ingehouden en heb ik alleen een zwembroek gekocht, want die was ik vergeten.. sydney is een geweldige stad en iedereen is aardig.. het is echt apart om hier te zijn..het is zo`n omslag van het normale leven naar dit..
ik mis iedereen wel supererg.. ik kan me ook echt nog niet voorstellen dat ik iedereen nog zo lang moet missen, het voelt nog steeds alsof ik over een weekje weer thuis ben ofzo.. het is allemaal nog best onrealistisch..
lieve vrienden, familie en IEDEREEN
ik denk aan jullie en ik spreek iedereen snel, mijn nieuwe australiaanse nummer is
+610406171467

alle liefs en groetjes van BRAM uit Sydney!

  • 26 December 2007 - 08:52

    Hetty:

    goeje reis en good luck

  • 26 December 2007 - 09:37

    Kiet:

    Hé Bram! Goede reis en veel succes man!
    Wel nice die foto's uit Hongkong ;)

  • 26 December 2007 - 09:50

    Boyd:

    Geweldig Brammie! Wens jou ook echt een hele vette tijd! Maar dat komt zeker goed! Pas op elkaar en ik zie jou ook in Thailand! Als je dat niet erg vind ;)

    Lata!

  • 26 December 2007 - 10:27

    Tamara:

    Heeyheey!
    Een hele goede reis! En erg veel succes!
    Liefs Tamara

  • 26 December 2007 - 10:45

    Nick:

    oh god damned helemaal vergeten ;),
    ik hoop dat je het voor de rest ook nog naar je zin heb ;).
    nja ik zie het volgende verhaal wel verschijnen.

    laterss

  • 26 December 2007 - 10:47

    Maxime :

    Joow Bram,

    vette shit ouwe echt tof dat je nu daar bent!
    Vind het leuk je brichtje te lezen en je foto's te zien.
    Ik wens jullie een toffe zijd en pas goed op jullie zelf!
    Ik zie je volgende verslagje tegemoet.

    Groeten Maxime.

  • 26 December 2007 - 12:04

    Ide:

    aaaah wat geweldig om die foto's te zien en je verhaal te lezen!! super mooie foto's! ik ben echt zo jaloers:P oja, prettig kerstfeest, maar dat zal wel lukken daar in sydney;)Heeeel veel plezier en hopelijk zien we snel weer meer foto's en verslagen. ik mis je wel hoor!
    kusjes xxx

  • 26 December 2007 - 12:06

    Nicolaas Victor:

    Hey luuk!

    Leuk verhaal zeg, echt leuk.
    terweil jij lkkr uitgaat in sydney, heb ik een heerlijk avondje met familie graauwmans in het geschied! haha

    Houdoe

  • 26 December 2007 - 12:16

    Lia Mens:

    Hallo Bram.

    Allereerst gelukkig kerstfeest!!!!
    Heel veel plezier daar in Australie.
    Geniet van al het mooi daar.
    Goede reis!!!!!!
    Groetjes.
    Lia Mens

  • 26 December 2007 - 12:24

    Nino:

    ik kom zo naar jou bram ,als je dat niet erg vind :).party party tot zaterdag ciao nino

  • 26 December 2007 - 12:44

    Mama:

    hoi brammie
    ik heb je net aan de fo0on gehad en inderdaad internet doet het weer dus ik ben gauw gaan kijken.
    heel leuk die fotos je ziet er al bereisd uit.heel veel liefs groetjes ook voor bart en geef zijn ned.telefoonnummer even door.xxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 26 December 2007 - 16:10

    Yanou:

    Hey Bram,

    Super gaaf joh! Heerlijk, in dat lekkere weer kerst vieren!
    Heel veel plezier en succes met alles he! Tot je volgende verhaal!

    Dikke kus uit het koude kikkerlandje


  • 26 December 2007 - 18:01

    Wessel:

    eey kerels, alles goed daarzo aan de andere kant van de wereld? vrolijk kerstmis mannen. je ziet er een beetje glad uit bram je zou alles eraf halen toch? hehe fijne dagen nog, laters

  • 27 December 2007 - 15:11

    Joris:

    Jow Bramsky
    Hoe is het daar allemaal.. lkkr aant chille in de australische zon zie ik.
    Hebbe ze nog heftige shit daar of valt het wel mee.. haha
    iid nog een goede reis en alsvast gelukkig nieuwjaar man

    latersss

  • 27 December 2007 - 23:47

    Sanne:

    Hey Bram,
    Lekker zeg dat je nu helemaal in Sydney bent!! Geniet ervan!!
    Kusx Sanne

  • 28 December 2007 - 12:02

    Fjodor:

    hey bram
    hoe is t jongen? lekkere kerst gehad daar?
    ziet dr netjes uit daar man!

    have fun!
    later

  • 29 December 2007 - 19:53

    Kimberley:

    hoi bram! mooie fotos maar je bent wel ver weg,,,,,,,,lekker in de zon,,,ik mag bij niek gaan slapen ander keertje,,,,,mag ik ook bij jou slapen? kusje kimberley!!

  • 29 December 2007 - 19:55

    Rachel:

    hey bram,ziet er goed uit daar! hoop dat je t goed naar je zin zal hebben.....maar dat komt vast wel goed! groetjes van ons!

  • 30 December 2007 - 10:23

    Dennis:

    hee jonge! tof dat je het daar zo goed hebt! het is hier behoorlijk koeler iig. Heel veel plezier en bel je binnenkort snel een keertje! groeten aan bart!

  • 30 December 2007 - 16:43

    Keesfloris:

    dag bramsky
    hebben ze daar ballen in vette jus?

  • 30 December 2007 - 19:11

    Anja:

    Hoi Bram eindelijk een berichtje van mij. blij dat jullie goed aan gekomen zijn dat is een lange trip geweest.Wij waren ook moe aan het eind van de dag. Brengt toch een hoop emotie met zich mee. Tante anja moest zich in houden om niet te huilen. Maar geen gezeur. het is bijna nieuwjaar dus je begrijpt het al HAPPY NEW JEAR voor jullie. we proosten op jullie. Het ga je goed tot de volgende mail en veel gezelligheid en snuif al dat nieuws goed in je op.
    gr. anja

  • 30 December 2007 - 20:31

    Peter:

    Ik bewonder julie zin in avontuur en hoop dat jullie het leuk hebben, maar wees voorzichtig. Groetjes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 April 2009

de shit

08 Maart 2009

mama rum

13 Februari 2009

chavez SI

09 Juni 2008

het prachtige oosten

31 Mei 2008

Land of smiles

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 62
Totaal aantal bezoekers 24440

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: