de shit - Reisverslag uit Lima, Peru van brambrambram - WaarBenJij.nu de shit - Reisverslag uit Lima, Peru van brambrambram - WaarBenJij.nu

de shit

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

09 April 2009 | Peru, Lima

oke peeps,

ik meld bij deze dat ik stop met verhalen schrijven op waarbenjij.nu
ik schrijf alleen ff wat dingen op zodat ik niet vergeet wat ik allemaal gedaan heb.. maar ik kan hier toch niet neerschrijven wat ik allemaal meemaak omdat jullie je dan gaan afvragen hoe het mogelijk is dat ik nog leef.. want damn homies, hier is het de shit.

oke bij deze dus, klaar met alle mooie verhalen die ik geschreven heb.. ik vertel het jullie allemaal wel als ik thuis ben.. dit geweldige werelddeel vol variatie waar ik smoorverliefd op geworden ben...
zuid amerika slaat gewoon alles.. het is gewoon te geweldig allemaal.. any way.. wil je weten hoe het was? kom me dan opzoeken als ik thuis ben en ik vertel je alles.

dit zijn slechts geheugesteuntjes voor mezelf.

van popayan naar de grens, van de grens naar wazige inka markt in noord ecuador, van de markt naar quito, quito oude stad, mooi, fiesta, leuk.graven bezocht in een of ander dorp. quito naar tena, jungle, watervallen, apen etc. van tena naar banos, mooie bergen, watervallen, leuke mensen etc.
van banos naar montanita, surftown aan de kust.. geweldig, gedrogeerd, kapotgaan, surfen, verbranden, feesten.
van montanita naar guyaguil, van daar naar surftown in peru, was focked op, was ziek en vergaan.
van daar naar lima, lima, prahtige stad, oude bekende gezien, feestje hier feestje daar.. van daar naar nasca, de nasca lines gezien, woestijn overal, heel raar, woestijn en zee die in elkaar overgaan.
next was cusco, leuke stad in de bergen.. vanaf hier jungle track naar matcchu pitcchu.. word echt relaxed, zijn met leuke groep..


verder

jean, ben, pochon, grescia, karen, christina, etc. namen die niet te vergeten zijn..

dodelijke afgronden, stormen, hillslides, kapotte bussen, diarree, goed eten, goed drinken de geuren en kleuren van het hier zijn.. remember it.

next update will be after the jungle track.

  • 09 April 2009 - 22:11

    Hilde:

    Hé Bram, nou ik krijg toch wel een beeld van de steekwoorden geloof ik.....ongelooflijk wat een ervaringen doe je op en dan samen met Laura, echt geweldig! Geniet lekker verder en ben toch maar een beetje voorzichtig! Dikke kus Hilde

  • 09 April 2009 - 22:29

    Nino:

    Good dat je nog in leven ben......:) bijna klaar dan weer in nl ...... veelplezier jong ciao

  • 10 April 2009 - 06:20

    Hennie:

    Bram, wat heerlijk voor jou (jullie) dat de reis je zoveel geeft. Ik hoor thuis graag alles. Veel liefs ook voor Laura van Hennie

  • 10 April 2009 - 08:47

    Mama:

    hoi bram ik kan me voorstellen dat je nu al met pijn in je hart aan terug naar huis gaan denkt,zal enorm afkikken zijn voor jou,misschien letterlijk en figuurlijk.{al hoop ik dat niet} ik verheug me in ieder geval op jou.geniet nog maar fijn xxxx mama

  • 10 April 2009 - 09:58

    Steffie:

    he broer,
    nog even en ik mag ook.
    klinkt goed, die steekwoorden.
    liefs

  • 10 April 2009 - 13:51

    Randy Pandy Poepchin:

    Damn klinkt inderdaad te dope mattie!!
    Whahaha dat bericht van je moeder, dat zal wel meevallen togh:P
    Nogh heel veel plezier de laatste weken and seeya when you get back!
    Greetz Ran

  • 10 April 2009 - 14:13

    Nicolaas:

    eej BROER

    haaa! je geniet zo te horen van t' leven! zorg ervoor dat je in ieder geval foto's bewaard, want over een paar jaar zijn we allemaal ons geheugen half kwijt en op oudere leeftijd helemaal en dan is al dit mooist gewoon verdwenen.. ik kan het weten!

    LIfe is Good!
    Neuki

  • 10 April 2009 - 17:01

    Bart:

    haha geweldig! see you soon brodda
    have fun

  • 10 April 2009 - 20:02

    Bram :

    afkicken van drugs hoeft niet, afkicken van reizen zal ik nooit doen, een verslaving die te goed is.


  • 12 April 2009 - 17:04

    Lia Mens.:

    Te gek Bram! Tof om te lezen. Geniet ze nog en sterkte met het afkicken van jullie mooie reis.
    Adios.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Peru, Lima

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 April 2009

de shit

08 Maart 2009

mama rum

13 Februari 2009

chavez SI

09 Juni 2008

het prachtige oosten

31 Mei 2008

Land of smiles

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 1067
Totaal aantal bezoekers 24375

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: