Happy newyear!!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van brambrambram - WaarBenJij.nu Happy newyear!!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van brambrambram - WaarBenJij.nu

Happy newyear!!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

02 Januari 2008 | Australië, Sydney

Aller eerst, een gelukig nieuwjaar iedereen, de beste wensen voor in 2008!
de dagen voor oud en nieuw waren bij ons best verrot want we waren continu opzoek naar een slaapplaats, heel sydney inclusief de campings rondom sydney waren volledig volgeboekt en de prijzen waren verdubbeld!
in iedergeval, ik zal beginnen met de leuke dingen;)
mijn eerste dagje zee was met Paul en sandra van donattelos en met hun vrienden,Chriss en angie.. het was superlekker weer! en de zee was schitterend, we waren met hun auto naar Manly beach gereden, en daar hebbe we eerst lekker wat biertjes achterover geslagen.. daarna uitbuiken op het strand.. ik was blij om weer wat vertrouwde mensen te zien, want het is wennen om hier alleen te zijn.. op een gegeven moment werd iedereen het water uit gefloten, want er waren levensgevaarlijke kwallen:s, echt freaky, je zal ze met hun meterslange tentakels aangespoelt op het strand liggen, en nog bleven er gewoon mensen in het water..ook vlogen op helicopters rond om Haaien te spotten.. wel wat anders dan de zeeuwse kust, haha!
de dagen daarna hebben ik en bart alleen maar stad en land afgezocht naar een hostel.. de 29e kwam nino aan in sydney! het was echt super om hem weer te zien, hij was natuurlijk geen steek veranderd en al zijn vrienden spraken over zijn geweldige kookkunsten dus ik herkende hem meteen;) hij nodigde ons uit om bij een vriendin van hem in een lux-appartementencomplex op het dak te komen chillen die middag.. het was echt mooi, uitzicht over heel de stad! EN een prive-zwembad en Jacuzi!! weer kwamen er heeeel wat biertjes aan te pas, en in de zon klapte die er goed in, met hongerige maag en een verbrande huid hebbe we heerlijk gegeten en geslapen, de volgende dag weer hetzelfde verhaal, opzoek naar een slaapplaats, uiteindelijk hebben we alleen op nieuwjaarsnacht buiten hoeven slapen, dus dan zal ik nu maar vertellen over oud en nieuw, de 31e zijn ik en bart en nino en math en chriss en weet ik allemaal veel wie nog meer heel de middag in het park geweest, in afwachting voor die avond, er was muziek en het was supergezellig, de tijd vloog, en om 11 uur savonds was iedereen zo zat als een konijn, om kwart voor 12 ging ik even ergens plassen, en SHIT, toen was ik in een keer verdwaald, ik kon niemand meer vinden, dus HET moment van de jaarwisseling was ik alleen:( wel heeeel mooi vuurwerk, en 100000000e mensen om me heen, dus het was nog steeds een feeststemming natuurlijk;)
en het blijkt dat ik een van de weinige van de groep was die 12 uur heeft meegemaakt, want nino was in slaap gevallen, en 3 andere jongens met wie we waren ook.. hahahah! die nacht was het een groot feest op straat, echt niet normaal hoeveel mensen er bij elkaar kunnen zijn.. uiteindelijk zijn ik en bart ergens op een bankje in slaap gevallen, want we hadden geen hostel, en de volgende ochtend zou de bus gaan om half 8 naar MELBOURNE! jah we moesten wel weg uit sydney want alles bleef tot de 10e volgeboekt, het was absurt,
maar goed, wij met zo goed als geen nachtrust en een dikke kater de 13 uur durende busreis tegemoetgaand, het was afschuwlijk, ik haat busreizen;)
maar de route die we reden was wel heel mooi... savonds kwamen we aan in melbourne, wat een beetje hetzelfde is als sydney eigenlijk.. hoge gebouwen, moderne stad, en vooral SUPERDUUR.. damn lau, ik weet niet hoe jij het deet, maar alles is echt duur hoor..
nu zitte we in melbourne, en wachten we op nino die overmorgen aankomt, dan gaan we de oceanroad doen met een auto en een tentje! en daarna een paar weken werken.. niet dat het geld al op is, maar het gaat veel harder dan we verwachtte en we gaan 4 februarie naar NEW ZEALAND en dat kost ook best veel geld..
ik zal het hier nu even bij laten..

met mij gaat alles prima prima! alleen heb ik wel heer erg veel heimwee:(
ik ga nu mijn moeder lekker even bellen;)

heel veel liefs aan iedereen,
bram.

  • 02 Januari 2008 - 11:10

    BROER NIEK:

    HAAA! DE EERSTE!

    12 uur klokslag alleen!, ik zat ook alleen... op de wc. ik en nancy dronken alleen, we zagen sydney op het news vet hoor, Waar haalt nino die jequizie vrienen vandaan? mjaaa prettig nieuwjaar bro

    Houdoee

  • 02 Januari 2008 - 11:29

    Mama:

    hoi bram de allerliefste wensen voor het nieuwe jaar veel plezier en gezondheid.ik zat ook alleen met de jaarwisseling,maar papa en de meisjes belden om 2 voor 12 ,dat was heel fijn.ik hoop dat je snel uit de duurdere gebieden gaat,en misscien wat minder drinken scheelt ook in de kosten.groetjes aan iedereen veel liefs van hier.xxxx

  • 02 Januari 2008 - 12:13

    Ide:

    HAPPY NEW YEAR, HAPPY NEW YEAR tralalalala! alles goed zuiplapje? Wauw ik zag sydney op tv met al dat mooie vuurwerk! echt gaaf..maar zielig zeg, dat je alleen was om 12 uur :( Veel plezier in Melbourne, die oceanroad zal echt mooi worden! een heeeeele dikke zoen

  • 02 Januari 2008 - 16:54

    Renee:

    HEeeeey brammus:D:D:D Klinkt allemaal erg goed daar, een beetje biertjes drinken op een dakterras:P ahhahah prachtig!

    GELUKKIG NIEUWJAAR:D Helaas heb je dat moment in je eentje moeten vieren maar ach, wat steld het nou eigenlijk voor;)

    Veel plezier daar nog en ik hoor het allemaal wel weer!

    Dikke kus Reneetje

  • 03 Januari 2008 - 11:51

    Sanne:

    Hey Bram, Gelukkig nieuwjaar!!!! Veel plezier in Melbourne!! Kusx

  • 03 Januari 2008 - 14:50

    Zusje!:

    bram, heerlijk om je berichten te lezen en oh zo herkenbaar! ik hoop dat het backpackersleventje je goed bevalt en het leven bij de dag! het enige waar je je in OZ zorgen om moet maken is je geld.. maar je zult merken dat heolanger je er bent hoe zuiniger je weet te leven (beschimmeld brood etc ;) ) ik denk ontzettend veel aan je en mis je, wilde dat ik bij je avontuur kon zijn of jij hier bij ons in afrika.(oook een heerlijk avontuur!!)
    geniet intens, heel veel liefs ook aan nino, dikke kus laura

  • 03 Januari 2008 - 14:52

    Steffie:

    hey broer bram, ik papa en laura stonden tussen de dronken afrikaners, en ineens om (op onze horloges 23.57u) was het nieuwjaar! ben blij dat het goed met je gaat, klinkt leuk met al die vrienden en biertjes van nino, geiet van alles en ik bel je een keer als ik weer in NL ben.
    duizend kussen en love you, pas goed op jezelf en je portemonnee

  • 03 Januari 2008 - 15:06

    Victor:

    Fijn dat het goed gaat met je, natuurlijk een beetje tegenslag hoort er bij. Veel liefs from Africa, je vader.

  • 03 Januari 2008 - 15:20

    Anja En Frans:

    Hoi Bram de allerbeste wensen ook voor jou. Balen dat je zo moeilijk een slaapplek kunt vinden maar dat is ook weer een ervaring rijker een keer in de buitenlucht slapen.Je moeder en ik hebben is een strandhuisje open gebroken om daar in te slapen. Echt waar. Fijn dat jullie straks met nino verder gaan dat is vertrouwd en dan zal je heimwee ook wel minder worden.wij zitten hier in de kou , het is goed aan het vriezen en er vallen hele fijne sneeuwvlokjes, Wel een contrast met het weer van jou en je zussen en Victor.
    Nu tot horens weer , zet hem op.

  • 03 Januari 2008 - 16:42

    Lian:

    Hoi die Bram,
    De beste wensen voor 2008 en dat je nog veel moois en leuks mee mag maken.Doe de groeten ook aan Nino.
    Groetjes Lian en ook van John.

  • 03 Januari 2008 - 17:24

    Wessel:

    Eeeeey brammeke en bartke gelukkig nieuwjaar alle2, ik zie wel dat jullie je vermaken, betere shizzle.
    Als jullie dat contactje nog willen in New Zealand moet je het maar zeggen. laters ey mannen

  • 03 Januari 2008 - 22:47

    Maitre De Cuisine:

    Sir yes sir.Hey pik ik lees dat alles lekkuh gaat (buiten de heimwee dan).Wij missen je ook stiekem wel een beetje bij dona.Je had me een smsje gestuurd over wanneer je terug zou komen, maar dat is iets waar je je nu echt niet mee bezig moet houden.Gewoon lekker genieten en doe je ding barby.Ik wacht met vollen teugen op je nieuwe bericht en wens je nog heel veel plezier toe.(ook namens je collega's).groeten uit oosterhout en ik spreek je snel.Shit iz lauw!!!!

  • 07 Januari 2008 - 11:41

    Anjuna :

    Heey bram,
    Hoe is het met jou?? JIj ook gelukkig nieuwjaar en de beste wensen alsnog..
    Haha ik vind het echt vet om je stoere verhalen te lezen.. En het zijn ook super leuke foto's..:)
    Hoe gaat het daar nu allemaal verder je ziet er wel goed uit !!!
    Spreek je succes Liefs Djoentje

  • 20 Februari 2008 - 07:47

    Jouw Naam:

    Goed naar je 'mama'luisteren: minder drinken en MINDER LIEGEN!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 April 2009

de shit

08 Maart 2009

mama rum

13 Februari 2009

chavez SI

09 Juni 2008

het prachtige oosten

31 Mei 2008

Land of smiles

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 70
Totaal aantal bezoekers 24763

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: